STACJONARNIE LUB ONLINE - TY DECYDUJESZ!

EXCEL ZAAWANSOWANY - 500 zł brutto


 

Power Pivot, Marka, Formularze. Praca w Excelu powinna być szybka i sprawna a im więcej zadań i tematów do zrealizowania w Excelu tym oczywiście dłużej to trwa. Ale czy musi tak być? Dzięki naszemu programowi zaawansowanej obsługi Excela, poznasz wiele sposobów na wykonywanie zadań i rozwiązania wielu problemów jakie zdarzają się w tym programie.
Jeżeli zastanawiasz się czy to szkolenie jest dla Ciebie odpowiedzenie lub na jaki poziom szkolenia wybrać, pobierz test z Excela. Rozwiąż i odeślij na adres zapisy@szkolenia-ic.pl. Sprawdzimy go i poinformujemy Cię jaki poziom szkolenia jest dla ciebie najodpowiedniejszy.

 

REZERWUJE MIEJSCE

 

TERMINY SZKOLEŃ


TERMINY W TYGODNIU od 09:00 do 16:00

Termin: 23, 24 październik
Termin: 20, 21 listopada
Termin: 11, 12 grudnia
STACJONARNIE LUB ONLINE - TY DECYDUJESZ!

Przebieg szkolenia Excel Zaawansowany

Test z Excela

Nie jesteś pewny, który poziom szkolenia będzie odpowiedni dla Ciebie? Poświęć 15 minut na test z Excela. Dzięki temu zaoszczędzisz czas i pieniądze, które stracisz zapisując się na nieodpowiednie szkolenie.

I Część - Szybka Powtórka

Przed rozpoczęciem szkolenia na poziomie zaawansowany, startujemy od szybkiej powtórki wybranych zagadnień, bez których praca na poziomie zaawansowany może okazać się dość trudna. Szybka powtórka pozwala, również na wyrównanie poziomów uczestników.

II Część - Excel Zaawansowany

Część związana z rozbudowanym oraz poszerzonym zastosowaniem zagadnień Excela. Tematy które poruszymy to między innymi import danych oraz ich przygotowanie, niestandardowe użycie niektórych funkcji, błędy w Excelu oraz jak je wykorzystać.
O  S Z K O L E N I U

Jak będzie wyglądać Twoja nauka!

1

PRZED SZKOLENIEM

Nauka zaczyna się już przed samym szkoleniem, otrzymasz dostęp do platformy szkoleniowej, na której znajdziesz pełne szkolenie Excel Podstawy wraz z plikami i ćwiczeniami do pobrania. Dostęp do konta jest udzielany po opłaceniu szkolenia.

2

W TRAKCIE SZKOLENIA

Szkolenia w trybie stacjonarnym lub w trybie zdalnym z domu - TY DECYDUJESZ! Zajęcia składają się z bloków tematycznych, każdy blok zawiera część teoretyczną oraz część praktyczną - czyli ćwiczenia wykonywane z trenerem lub samodzielnie.

3

PO SZKOLENIU

Twoja nauka nie kończy się po szkoleniu, teraz czas na utrwalanie wiedzy - czyli samodzielna praca na platformie Love Excel, dodatkowo raz w miesiącu zapraszamy na darmowe spotkania online - więcej szczegółów w zakładce Strefa Kursanta.

Jak zapisać się na szkolenie?

 

Zapraszamy na szkolenia stacjonarne w Poznaniu, ul. Jeleniogórska, lub jeżeli wolisz do udziału w szkoleniach online, wygodnie z domu. Nie martw się o wpłatę, rezerwacja nie wymaga żadnych zobowiązań finansowych. Cztery dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia skontaktujemy się z Tobą, aby potwierdzić Twoją rezerwację i rozpocząć przygotowania do szkolenia. Dopiero po potwierdzeniu przez Ciebie obecności na szkoleniu, otrzymasz dane do przelewu.
W celu rezerwacji, napisać do nas maila lub wypełnić formularz zgłoszeniowy, otrzymasz od nas potwierdzenie rezerwacji szkolenia oraz dalsze instrukcje.
Nie masz pewności, które szkolenie będzie dla Ciebie najlepsze? Zostaw nam kontakt, a my skontaktujemy się z Tobą i pomogą wybrać szkolenie, które spełni Twoje oczekiwania.

 

TERMINY W TYGODNIU od 09:00 do 16:00

Termin: 23, 24 październik
Termin: 20, 21 listopada
Termin: 11, 12 grudnia
ZAPISY

Rezerwacja miejsca

 

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Imię i nazwisko
Wypełniając ten formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności. Wykorzystujemy pliki cookies, aby zapewnić jak najlepszą jakość usług. Możesz w każdej chwili wycofać swoją zgodę lub zarządzać ustawieniami plików cookies w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce plików cookies.
OPIS SZKOLENIA

Excel Zaawansowany


Zaawansowane użycie funkcji tekstowych w połączniu z innymi funkcjami tekstowymi i nie tylko.

 W tej części poznamy ciekawe możliwości funkcji tekstowych, dzięki czemu będziemy mogli wyciągać fragment tekstu, dzielić tekst automatycznie na fragmenty wg. określonego schematu, na podstawie danych tworzyć schematy tekstowe, np. kody towarów. Będziemy też „wyciągać” z listy imiona i nazwiska nawet jeżeli jedna osoba ma kilka imion. Sprawdzimy, jak utworzyć unikatową listę z dostarczonych danych, a jeżeli pozycja się powtórzy jak automatycznie zmienić nazwę na unikatową, np. dodając do jej nazwy kolejny numer.
Poruszana tematyka: prawy, lewy, Fragment tekstu, Znajdź, Podstaw, Dł, &

Zaawansowane i niestandardowe użycie funkcji obliczeniowych.

Dowiesz się, co można „wycisnąć” z tych formuł, jak użyć ich możliwości w finansach, logistyce, jak dzięki nim kontrolować i porównywać złożone zbiory między sobą.
Poruszana tematyka: suma.jeżeli, licz.jeżeli, suma.warunków, licz.warunki

Funkcje wyszukujące w połączeniu z funkcjami logicznymi.

 Automatyzacja funkcji wyszukaj pionowo i poziomo tak aby móc jednym kliknięciem uzyskać wynik wyszukiwania z różnych kolumn w całej tabeli, będziemy też przeszukiwać kilka tabel w oparciu o dodatkowe warunki. Usprawnimy też funkcję poprawność danych, np. rozwijana lista będzie automatycznie się aktualizować.
Poruszana tematyka: Wyszukaj pionowi, wyszukaj poziomo z kilku tabel, Pozycja, Podaj pozycję, Indeks, Adres pośredni, Występująca najczęściej wartość, Wybierz.

Niestandardowe formaty liczb w komórkach.

Jeżeli chcemy, aby liczby miały jednostki takie jak kg, m2, km, musimy użyć niestandardowego formatu liczb. Nauczymy się jaki taki standard utworzyć i używać go.
Poruszana tematyka: wstawianie w formacie komórki symboli: kg, m, s, m2, m3

Funkcje wykorzystujące błędy w komórkach.

Błąd w Excelu to wartość, którą możesz wykorzystać do inicjowania określonych działań. jak to zrobić i po co to robić dowiesz się w tej części.
Poruszana tematyka: Jeżeli. Błąd, czy.błąd, czy.liczba, czy.tekst

Użycie narzędzi przejdź do oraz przejdź do - specjalnie.

Niezbędne narzędzia pomocnicze do szybkiego poruszania się wewnątrz struktur i elementów Excela. Narzędzia pozwalają też wyszukiwać i wypełniać puste komórki, zaznaczać komórki z określoną zawartością.
Poruszana tematyka: przechodzenie do obiektów w skoroszycie, przechodzenie do wybranych miejsc w skoroszycie, zaznaczanie obiektów i elementów za pomocą przejdź do – specjalnie, zaznaczanie pustych komórek, wypełnianie pustych komórek wybranymi wartościami, wyszukiwanie różnic w kolumnach i wierszach, wyszukiwanie i zaznaczanie formatowań warunkowych, wyszukiwanie i zaznaczanie poprawności danych.

Definiowanie nazw komórek.

Doskonały sposób na automatyczne odwołanie się do tych nazw w formułach, dzięki nim nie będziesz musiał klikać w komórki których chcesz użyć w formułach, nie będziesz musiał szukać interesujących Cię wartości w arkuszach – po prostu zamiast adresu komórki używasz ich nazw.
Poruszana tematyka: definiowanie nazw, używanie nazw w formułach (zapomnisz o używaniu $ w adresach komórek. Zarządzanie nazwami.

Import danych.

jak doskonale wiesz dane do Excela można pobierać z wielu źródeł, np. innych plików Excel, tekstowych lub z Internetu. Sprawdzimy, jak to działa i czym się różni linkowanie od połączenia, jak naprawić utracone linki np. wskutek zmiany nazwy pliku. Pobierzemy też informacje ze stron internetowych (kursy walut), i zautomatyzujemy ich pobieranie.
Dane będziemy pobierać z: Plików tekstowych, CSV, z tabel, z plików Excela (linkowanie i połączenie – dwa różne sposoby pobierania danych, z katalogów – pobieranie danych z wszystkich plików umieszczonych w tym katalogu, sprawdzanie i zmiana ustawień istniejących połączeń, naprawa uszkodzonych linków i połączeń, sprawdzanie właściwości danych zewnętrznych.

Filtrowanie zaawansowane.

Jeżeli tradycyjne filtrowanie jest dla ciebie niewystarczające, np. zbyt mało możliwości, to filtrowanie zaawansowane powinno spełnić Twoje wymagania. Możesz w nim używać wielu parametrów filtracji wykorzystując do tego celu nawet formuły. Przykłady działania filtrowania zaawansowanego. Użycie wielu warunków filtrowania. Automatyczne przenoszenie wyniku filtrowania do nowej tabeli.

Analiza warunkowa –scenariusze.

Analizując dane przetwarzamy ich wyniki historyczne. A co, jeśli chcesz sprawdzić jakie będą wyniki w przyszłości? Z pomocą mogą przyjść narzędzia analizy warunkowej dzięki którym możesz prognozować wyniki na podstawie istniejących informacji, możesz też przygotować kilka scenariuszy, np. uwzględniając zmiany cen kosztów, usług, energii, dzięki którym stworzysz własne scenariusze kalkulacji.
Poruszana tematyka: arkusz prognozy, scenariusze, szukaj wyniku

Formatowanie warunkowe zaawansowane, wstawianie, zarzadzanie, modyfikowanie.

Sprawdzamy, jak użyć w formatowaniu warunkowym formuł, jak automatycznie zmieniać format liczb, dowiadujemy się jak użyć formatowania warunkowego odnosząc się do wartości w innych komórkach.
Poruszana tematyka: Ukrywanie błędów w komórkach. Zmiana formatu liczb. Tworzenie cennika, który będzie zmieniał symbol walut i format liczb i dokonywał przeliczenia wg. Wskazanego kursu walut. Wykorzystanie formatowania warunkowego do oznaczania przedziałów wartości. Formatowanie warunkowe z użyciem formuł. Ćwiczenia

Makra rejestrowane.

Automat robiący cała pracę za ciebie – masz dosyć niekończącego się klikania i wykonywania ciągle tych samych czynności w Excelu? Makro zrobi to a ciebie w ułamek sekundy! Naucz Excela tego co sam wykonujesz a on z chęcią wyręczy cię w tym zadaniu, szybko i sprawnie.
Poruszana tematyka: Zaplanowanie scenariusza makra. Rejestracja makra. Zarządzanie i uruchamianie makr. Ćwiczenia.

Triki.

Poznajemy kilka prostych sposobów usprawnienia działania w Excelu, dzięki którym praca w nim będzie prostsza i szybsza. Np. sprawdzimy jak za pomocą kilku kliknięć „rozbić” tabelę przestawną tak, aby każda wybrana grupa była umieszczona w nowym arkuszu, poznamy też sposoby na niestandardowe zaznaczanie i wyszukiwanie komórek i wiele innych.
Poruszana tematyka: przykłady, ćwiczenia.